We believe in loving the sinner, but hate and speakout against their sinning, live a rightous and more abundant life. In a country where freedom is being diminished daily, this remains a free speech blog. Except no personal attacks/threats or gangbanger huffing and puffing.

We now bring you news from the Leftist, gun controlled Plantation



Thursday, February 21, 2013

Death of baby found in toilet investigated

Chicago police detectives and the Cook County medical examiner's office were investigating the death of a newborn baby found in a toilet at a Roseland neighborhood home this evening.
The full-term girl, believed born this evening, was dead on the scene at a home in the 200 block of West 112th Street.
A 16-year-old girl gave birth to the baby, who was found unresponsive in the toilet about 5:34 p.m.

21 comments:

Anonymous said...

Hang her ass

Anonymous said...

Homicide

Anonymous said...

Lol

Anonymous said...

mind y'all mfkn business!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

nawl bitch aint no hang ass imma hang yo ass

Anonymous said...

Ooooooooooooohhhhhh, LaShoundra be in trouble NOW!

Anonymous said...

Poor nobler.

God bless, Mikey™

Anonymous said...

I think thats my cousin house but idk I havent spoke to them

Anonymous said...

Yea that bitch need to go tf to jail ain't no way it takes a while for a baby to drown which h is why people can give water births she left that baby in the toilet hang her ass

Anonymous said...

Stupid young "BITCH" Somthing wrong with her.

Anonymous said...

In her defense, it did look like a turd

laker said...

what's the big deal? she basically just performed an at-home abortion, similar to what would've been performed at any planned parenthood sponsored clinic.
what's illegal about that? was she not cruel enough? would it be legal if she had stuck scissors into the baby's brain as soon as it came out of her vagina?
she didn't want the baby, so she did us all a favor by killing it - she should be given a medal and she should sit next to michelle obama at the next state of the union speech - she is a hero!!!

Anonymous said...

Some of you white people just aint right

Anonymous said...

All of you mfx r stupid if yu don't kno the whole story y sit up nd judqe her ain't none of yu bitches god so stfu nd mind yha own business nd for the mfz saying she should hang her self how bout yall try it nd let us kno how what the out come is.....

laker said...

toilet baby!!!
dats howz weez dooz its on da souff si-eeeeed!!!!!

Anonymous said...

bitch you ain't god either. "Thou should not kill remember" either way she did a bad thing & you need to shut yo fucking mouth. you wouldnt have liked it if yo mother killed you either, now would you, stupid bitch

Anonymous said...

Bitch shut the fuck up with that stupid ass long ignorant comment you made.... drink bleach bitch

Anonymous said...

shut the fuck up bitch. you ain't god either, how would you like it if your mom killed you? Drink bleach bitch

Anonymous said...

Shut up bitch

Anonymous said...

Ikr

Anonymous said...

Yall doin a lil bit to much nn i feel watt she cmin frm yall dnt know the story yall dnt know wat wAs goin on with her